Coronamaatregelen

Wij vinden de gezondheid van u en onze medewerkers erg belangrijk. Ook wij willen het besmettingsgevaar zoveel mogelijk beperken en nemen daarom een aantal maatregelen. Wat betekent dat voor u als huurder?

Wij blijven voor u bereikbaar
Wonen is een eerste levensbehoefte. Daarom vinden we het belangrijk om door te gaan met ons werk waar dat kan. Wel passen we ons aan. Onze kantoren in Zaltbommel en Werkendam zijn op dit moment gesloten voor klantbezoek. Wel zijn we telefonisch én digitaal gewoon bereikbaar:

  • Bel ons via 088 - 520 4000. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.
  • Of stuur een e-mail naar infobazaltwonennl

Ook kunt u zelf online makkelijk en snel uw huurzaken regelen
Met het klantportaal MijnBazalt maken we de dienstverlening voor u eenvoudiger. Zo kunt u uw huurovereenkomst 24/7 zelf bekijken en medehuurders in- of uitschrijven, uw huur opzeggen of een reparatieverzoek doen.

Heeft u een reparatieverzoek ingediend?
Het is mogelijk dat u later wordt teruggebeld dan u van ons gewend bent. Houd rekening met een terugbelperiode van één week of in sommige gevallen zelfs twee weken. Het is namelijk heel erg druk bij onze aannemers. We begrijpen dat dit heel vervelend is, onze excuses voor het ongemak! Onze medewerkers doen er echt alles aan om u zo snel mogelijk te helpen. Wij vragen in deze situatie om uw geduld en begrip. 

Gezondheid staat voorop
Ook wij willen voorkomen dat meer mensen ziek worden door het coronavirus. Onze medewerkers werken daarom nog steeds zoveel mogelijk vanuit huis. Werk dat geen spoed heeft, stellen we uit. Wij vragen daarvoor uw begrip. Zo dragen we allemaal bij aan het inperken van het virus.

Wat doen wij zolang de RIVM-richtlijnen gelden?
Wij nemen deze maatregelen:

  • We volgen alle gezondheidsregels van het RIVM om verdere verspreiding tegen te gaan.
  • We houden minimaal 1,5 meter afstand van elkaar.
  • We werken zoveel mogelijk thuis.
  • We dragen een mondkapje bij onze klantbezoeken.


Veilig werken doen we samen
Werkzaamheden in en rond de woning gaan door, maar tijdelijk anders dan anders. Zo zorgen we er samen voor dat we op een veilige manier ons werk kunnen doen als we bij u langskomen.

Dit controleren we voordat we langskomen:

  • Onze vakmannen werken alleen als ze gezond zijn.
  • Onze vakmannen komen alleen langs als alle bewoners gezond zijn.

Voordat onze vakman binnenkomt
We bellen aan, zetten twee stappen naar achteren en wachten tot u de deur opent. We vragen eerst of u en uw huisgenoten gezond zijn. Heeft u of uw huisgenoten toch verkoudheidsklachten, griepklachten of koorts? Dan wensen we u veel beterschap en maken op een later moment een nieuwe afspraak.

Dit doen wij:

  • We komen met maar 1 vakman én dragen een mondkapje.
  • De vakman wast goed zijn handen, voor en na elke klus.
  • We houden altijd 1,5 meter afstand.

Dit vragen we van u:

  • U lucht de ruimte waar de monteur de reparatie uitvoert voor, tijdens en na de reparatie.
  • U maakt de ruimte van de reparatie goed bereikbaar. Zo is onze vakman zo kort mogelijk bij u binnen.
  • Tijdens de reparatie verblijven de bewoners in een andere ruimte (max. 4 bewoners in huis).
  • We houden altijd 1,5 meter afstand.
     

Onderhouds- en bouwwerkzaamheden gaan zoveel mogelijk door
Ook hier houden we ons aan de RIVM-richtlijnen. De gezondheid van u en onze medewerkers staan voorop. We bekijken welke werkzaamheden door kunnen gaan, waarbij een afstand van minimaal 1,5 meter tussen mensen mogelijk is. Dat kan bij nieuwbouw, in leegstaande huizen en aan de buitenkant van huizen, zoals in het geval van schilderwerk en isolatie van de woning. Zo werken onze aannemers Caspar de Haan en Van Son Onderhoud en Schilderwerken met hun eigen coronaprotocollen. 

Verhuizingen gaan door als:

  • U of onze medewerkers niet ziek zijn.
  • Een afstand van minimaal 1,5 meter tussen mensen mogelijk is.

Nog even alle informatie op een rijtje? Bekijk hier onze flyer

Kunt u de huur mogelijk niet betalen als gevolg van de coronacrisis? 
Bijvoorbeeld omdat u werkt als zzp’er en nu geen inkomen heeft. U momenteel werktijdverkorting of ontslag heeft gekregen. Of omdat u op basis van een nulurencontract (bijvoorbeeld omdat u in de horeca werkt) nu tijdelijk geen salaris ontvangt. We gaan graag samen met u in gesprek, om samen een passende oplossing te zoeken. U leest hier meer informatie.  

Meer informatie?
Wij vragen u voor de laatste informatie regelmatig te kijken op:
www.rivm.nl
www.ggdwestbrabant.nl
www.ggdgelderlandzuid.nl

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden