Nieuwsbericht

Drukte aan de telefoonlijn en bij onze aannemers

Publicatiedatum: 19-05-2022

We hebben op dit moment te maken met forse regenval. Ook zijn voor vandaag en morgen onweersbuien en harde wind voorspeld, zeker in de regio Oost-Brabant / Zaltbommel. Deze weersomstandigheden resulteren in een grote drukte aan onze telefoonlijn, voor het melden van schades. Wij doen onze uiterste best om iedereen te woord te staan en hebben onze bezetting opgeschaald. Maar op dit moment heeft u, als u Bazalt Wonen belt, te maken met wachttijden.

We nemen alle technische klachten, vragen en schades aan. We stellen vervolgens prioriteiten in welke schades we als eerste behandelen en welke daarna, omdat het ook bij onze aannemers heel erg druk is. We vinden het heel erg vervelend wanneer u moet wachten, maar vragen in deze situatie om uw begrip.

Schades melden en contact opnemen met Bazalt Wonen
Na kantooruren en in het weekend kunt u met spoedreparaties bellen naar 088 – 520 4000. Via MijnBazalt kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw reparaties digitaal melden en andere huurzaken regelen. Een e-mail sturen kan ook: infobazaltwonennl.