Reparatieverzoeken

Wilt u een reparatie aanvragen? En heeft het minder of geen spoed? Dan kunt u dit gemakkelijk zelf regelen via MijnBazalt. Hierbij kunt u dagdelen aangeven waarop het u het beste uitkomt. Na het indienen van uw aanvraag nemen wij binnen twee werkdagen telefonisch contact met u op. Wij vertellen u dan hoe uw reparatieverzoek behandeld gaat worden. Indien nodig maken wij een afspraak. Soms is dit in de ochtend, soms in de middag. We plannen hier doorgaans een tijdvak van twee uur voor in.

LET OP! Vanwege de verstrengde coronamaatregelen nemen wij momenteel alleen spoedreparaties aan. Welke werkzaamheden precies onder spoed vallen, leest u in deze lijst. Houd er rekening mee dat niet urgente reparaties pas na eind mei 2021 worden opgepakt.

Vanwege de aangepaste coronamaatregelen ook bij onze aannemers, is het mogelijk dat u voor een reparatieverzoek later wordt teruggebeld dan u van ons gewend bent. Houd rekening met een terugbelperiode van één week of in sommige gevallen zelfs twee weken. We begrijpen dat dit heel vervelend is, onze excuses voor het ongemak! Onze medewerkers doen er echt alles aan om u zo snel mogelijk terug te bellen. Wij vragen in deze situatie om uw geduld en begrip. 

{{ 'MaiaServiceRequest_Form_SearchObject_Header'| translate }}

{{'MaiaServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode'| translate}}

  • {{ objectresult.postcodeErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberAdditionErrorMessage }}
  • {{ objectresult.globalErrorMessage }}
 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden